Доставка і оплата
У зв'язку з введенням локдауну з 05 квітня 2021 року по 16 квітня2021 року всі замовлення приймаються тільки онлайн або за телефоном.
Отримати замовлення можна у відділеннях «Нова Пошта» або за домовленістю з менеджером самовивозом зі складу.
Интернет-магазин «КАПРО» продає товар по всій території України (за винятком тимчасово окупованих територій Донецької і Луганської областей, Автономної Республіки Крим).
Наші менеджери проконсультують вас з усіх питань, пов'язаних з оформленням замовлення, оплатою і доставкою.
Способи доставки:
Доставка здійснюється транспортною компанією «Нова пошта» або будь-якою іншою за Вашим вибором. Вартість доставки покупець оплачує за тарифами компанії-перевізника.
Самовивіз:
Ви можете забрати своє замовлення в нашому магазині за адресою м.Київ, вул. Полярна, 8-Е, попередньо оформивши замовлення на сайті або по телефону.
Понеділок-П'ятниця – з 9-00 до 19-00;
Субота – з 9-00 до 18-00.
Ми будемо раді бачити Вас в нашому магазині!
Способи оплати:
Оплатити замовлення Ви можете:
- Готівкою або платіжною карткою Visa / MasterCard в магазині при отриманні замовлення;
- Платіжною карткою Visa/MasterCard в системі LiqPay при оформленні замовлення на сайті;
- Безготівковим розрахунком - Оплата за безготівковим розрахунком проводиться з Вашого поточного рахунку або в касі відділення будь- якого банку;
- Післяплатою при отриманні замовлення у компанії-перевізника. При цьому виникають додаткові витрати у вигляді оплати за повернення грошей (приблизно 35грн +2% від суми).
Після оформлення замовлення наші менеджери обов'язково зв'яжуться з Вами для уточнення замовлення і термінів доставки. Так само Ви можете уточнити у них приблизну вартість доставки замовлення і зворотнього пересилання грошей.
Увага!
Перевіряйте замовлення при отриманні! У разі виявлення некомплекта або пошкоджень, Ви маєте право відмовитися від отримання замовлення, склавши акт (претензію). Будь ласка, повідомте нам про це. Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення. Всі претензії по придбаним товарам направляйте на e-mail: elcity@ukr.net.